Onze service kort uitgelegd
GTE Engineering levert custom-made machines. De service die hierna volgt stemmen we geheel af op de wensen van de klant. We hebben diverse mogelijkheden om service te verlenen:
- Opleiding
- Reserveonderdelen
- Preventief onderhoud
- Storing
- Curatief onderhoud
- Remote access
Service wereldwijd
GTE-engineering levert service aan klanten in Europa, de Verenigde Staten van Amerika & Azië. Onze service engineers bieden ondersteuning op locatie, op afstand via de telefoon of via remote access. Ze geven trainingen aan onderhoudspersoneel van de klant en aan onderhoudsbedrijven die de klant inhuurt.
Training
GTE verzorgt trainingen voor onze klanten. Deze training kan gaan over de bediening van de machine, maar ook over het onderhoud aan de machine. Hierbij worden de benodigde handleidingen en video’s geleverd.
Reserve onderdelen
Bij elke door GTE geleverde machine wordt een handleiding met hierin een overzicht van de reserve onderdelen inclusief bijbehorende samenstellings-tekeningen geleverd. In de handleiding staan de onderhoudsintervallen beschreven. Wij zijn u graag van dienst met het leveren van reserve onderdelen.
Preventief onderhoud
Afhankelijk van de toepassing, het risico op schade en verlies van productietijd adviseren we preventief onderhoud te doen aan de door GTE geleverde machine. Het benodigde / geadviseerde onderhoud staat beschreven in onze onderhoudshandleiding. Wij adviseren het eerste preventieve onderhoud met een training te combineren van uw eigen mensen. Wij leren uw eigen technische dienst de machine zelfstandig te kunnen onderhouden. Na zo'n gecombineerde training van theoretische uitleg en het werkelijke fysieke onderhoud is de machine voor uw organisatie geen geheim meer. U kunt voortaan de machine zelf onderhouden.
Curatief onderhoud
Curatief onderhoud vraagt vaak een extra uitgave die niet begroot is. Deze uitgave kan worden "terugverdiend" op termijn door het voordeel dat de oplossing vaak biedt: minder onderhoud in de toekomst. Bij curatief onderhoud vervang je het gebruikelijke onderhoud door een betere uitvoering van een onderdeel van de machine zodat onderhoud dat regelmatig ontstaat niet meer (of veel minder) voor kan komen.
Remote access
GTE heeft de mogelijkheid om remote acces in te bouwen in de machine en de machine op deze manier op afstand te benaderen. Op deze wijze is het mogelijk om het toegang te krijgen tot de besturing en kunnen er aanpassingen gemaakt worden waar nodig. Zolang uw machine aan het internet gekoppeld is, is toegang mogelijk. Deze internet toegang kan na overleg of zelfs continue zijn aangelegd en hangt veelal af van uw eigen beveiligingsbeleid. Een service inzet door GTE voeren we hiermee snel, efficiënt en kostenvriendelijk uit.
Storing
Geen tijd meer te verliezen, uw machine is uitgevallen. In het geval dat zich dit probleem voordoet, dan vertrekt de engineer die de machine gebouwd heeft zo snel mogelijk naar uw bedrijf, ook buiten de garantieperiode. U hoeft dus niet te wachten tot uw probleem ingepland wordt bij ‘een service afdeling’, waarbij de monteurs de machine niet geheel kennen. Onze engineers kennen de ins en outs van uw machine.
Service
Als bouwer van uw machine weten we wat u nodig heeft om de machine weer gangbaar te krijgen. Dat kan zijn:
- analyse en reparatie
- softwarematige ondersteuning, eventueel via remote access
- het leveren van de specifieke onderdelen
U kunt op de GTE-engineering support rekenen.
Ons team is bereikbaar als je een spoedvraag hebt. Ook ‘s avonds en in het weekend.
Meer informatie over SLA en Onderhoud?
Benieuwd naar hoe onze service en onderhoud geregeld is? Vraag dan snel en eenvoudig meer informatie op.
"*" geeft vereiste velden aan